Re: Problemy z serwisem Asus

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 14:48:13 MET DST

Dnia 2011-08-04, o godz. 14:04:12
"d530" <d530@polbox.com> napisał(a):

> "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message
>

> Przecież to żaden problem chlapnąć wodą albo colą na Twój egzemplarz
> i już masz anulowaną gwarancję. Sprzęt jest w ich rękach i nie masz
> nad nim i nad nimi żadnej kontroli.

Zdaję sobie sprawę że tak może być - dlatego się pytam, zwłaszcza że
po przeszukaniu sieci na okoliczność problemu z tym serwisem okazuje
się że jest to dość popularny sposób spławiania ludzi przez ten serwis.

> Reklamacje na serwis do centrali, jeśli będą częste, mogą sytuację
> poprawić.

Maile do centrali powodują to że są one odsyłane do serwisu...

Z różnych serwisów najsprawniej chyba działa (przynajmniej w moim
przypadku) serwis Della bo zaliczył u mnie najmniej wpadek. ;-) Z
serwisem Asusa bezpośrednio mam do czynienia po raz pierwszy. Właściwie
bezproblemowy był do tej pory jedynie serwis firmy Thomas Krenn ale to
ciut inny sprzęt - głównie serwerowy. Do tego stopnia że potrafią np.
przysłać wpierw szwankującą część (np. zasilacz do serwera czy dysk) i
dopiero po wymianie przysłać kuriera po wadliwą lub poprosić o jej
złomowanie we własnym zakresie.

Zdrów