Re: Problemy z serwisem Asus

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2011 - 13:56:24 MET DST
Message-ID: <j1e1dm$f8v$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2011-08-04 13:39, Maciek Babcia Dobosz pisze:
> Mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z serwisem gwarancyjnym Asusa
> firmą NMC-PE Polska Sp. z o.o. w Koszalinie? Po padzie netbooka
> używanego jako awaryjny terminal w serwerowni (po ~3 miesiącach
> działania nie dał się kolejny raz uruchomić) wysłaliśmy go do naprawy
> gwarancyjnej i w zamian otrzymaliśmy mailem informację że gwarancja
> zostaje anulowana bo netbook jest jakoby zalany cieczą. Jestem w 100%
> pewny że sprzęt był używany od momentu rozpakowania w serwerowni gdzie
> nie ma żadnych cieczy. Przysłano nam fotografie które jakoby mają to
> potwierdzać ale nie jestem przekonany że to nie fotografie całkiem
> innego egzemplarza. Są tylko zbliżenia - fotka ma wymiary może 3x3 cm i
> na jej podstawie nie można stwierdzić czy to nasz sprzęt czy jakiś
> inny. Na paru forach wyczytałem że mail o zalaniu sprzętu to częsta
> wymówka tego serwisu i odmowa naprawy gwarancyjnej. Wychodzi na to że
> pisanie do Asusa nie daje wiele - odpowiada osoba powiązana z serwisem.
>
> Czy ktoś miał z nimi do czynienia i napotkał taki sam problem? Jakie
> podejmował kroki by naprawa została wykonana?
>
> Zdrówko
>

Jak ja serwisowałem swego czasu Laptopa ASUS to wysyłałem go do serwisu
ORIKA we Wrocławiu. Nie mogłem narzekać, dwa razy serwisowany i dwa razy
trwało to ok. tygodnia. Raz wymiana touchpada, drugi raz wymiana obudowy
notebooka (pęknięta na rogu) oraz nagrywarki. Zawsze było OK. Ale też
słyszałem, że ten serwis w Koszalinie to totalna lipa, choć o ORICE też
można poczytać niezbyt dobre opinie. Ja jakoś nie miałem problemów z ORIKĄ
Received on Thu Aug 4 14:00:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Aug 2011 - 14:51:00 MET DST