Problemy z serwisem Asus

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 04 Aug 2011 - 13:39:22 MET DST

Mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z serwisem gwarancyjnym Asusa
firmą NMC-PE Polska Sp. z o.o. w Koszalinie? Po padzie netbooka
używanego jako awaryjny terminal w serwerowni (po ~3 miesiącach
działania nie dał się kolejny raz uruchomić) wysłaliśmy go do naprawy
gwarancyjnej i w zamian otrzymaliśmy mailem informację że gwarancja
zostaje anulowana bo netbook jest jakoby zalany cieczą. Jestem w 100%
pewny że sprzęt był używany od momentu rozpakowania w serwerowni gdzie
nie ma żadnych cieczy. Przysłano nam fotografie które jakoby mają to
potwierdzać ale nie jestem przekonany że to nie fotografie całkiem
innego egzemplarza. Są tylko zbliżenia - fotka ma wymiary może 3x3 cm i
na jej podstawie nie można stwierdzić czy to nasz sprzęt czy jakiś
inny. Na paru forach wyczytałem że mail o zalaniu sprzętu to częsta
wymówka tego serwisu i odmowa naprawy gwarancyjnej. Wychodzi na to że
pisanie do Asusa nie daje wiele - odpowiada osoba powiązana z serwisem.

Czy ktoś miał z nimi do czynienia i napotkał taki sam problem? Jakie
podejmował kroki by naprawa została wykonana?

Zdrówko