Re: Zatrzymywanie dysku - zalecane czy nie?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 01:28:31 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski in news:j19s4p$fck$2@inews.gazeta.pl
> "1634Racine" j192ov$sq7$1@inews.gazeta.pl
> NHC http://www.pbus-167.com/

z pewnoscia fajna zabawka, ale ja poki co omijam dotneta.
(dali programistom do zabawy dotneta, to od razu zaczely sie przydatne softy
2 megabajtowe, tylko że bez wagonu dodatkowych 20 megabajtow ani ruszą)

> Są watomierze. Zwykle jednak nie mierzą obciążenia rzędu 1 wata,
> lecz zaczynają poprawną pracę od 5 watów wzwyż. :) Możesz więc
> podłączyć kilka takich dysków naraz.

mam "warstat" otwierac, żeby dowiedziec sie ile mniej wiecej zjada dysk w
obudowie? żartujesz.