Re: 54 zamiast 300?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Tue 02 Aug 2011 - 18:00:06 MET DST

Norbert pisze:

> mam drugi laps ale z g wiec malo pomocny, przesyl podobny... ale... tv
> podpiety kablem do routera tez pokazuje braki spore bo filmu nie da sie
> przewinac sensownie.

Podepnij się do routera po kablu i wtedy zmierz transfer Pendrive -
laptop. Bardzo możliwe, że też dostaniesz słabe wyniki. Przyczyną może
być tak jak pisałem: przepustowość USB lub szybkość pendrive'a. Miałem
kiedyś takie cuda firmy A-Data, które działały tak jak dyskietka, tyle
Ĺźe ciszej.

--
pozdrawiam
Piotr