Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 02 Aug 2011 - 08:43:09 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sergiusz Rozanski"

>Możesz rozwinąć? Bo jak chce mieć szybki dysk systemowy - godzę się
>na nieodporność na awarię to?

"Szybki dysk systemowy" jest po prostu sztuką dla sztuki. Jeśli potrzeba
ci szybkiego systemu, powinieneś mieć na tyle dużo RAM, żeby system nie
potrzebował czytać plików systemowych co chwilę. Swap można zrobić jak
najbardziej na szybkim dysku poza dyskiem systemowym.

>Na 1 na 100% grub chyba teraz już bootuje z 0 i z 5

Tfu. Miałem napisać "AID-0". Na jedynce sam mam instalacje, to wiem, że
się da.

Kombinujesz po prostu :-P

--
| http://epsilon.eu.org/ |