Re: Zatrzymywanie dysku - zalecane czy nie?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 23:25:58 MET DST

On 29/07/2011 17:41, Michal Kawecki wrote:

> Na pewno lepsze, niż ciągłe start/stopy. Dziś już się nie zdarzają
> uszkodzenia łożysk z tytułu ich zużycia. Natomiast zatrzymywanie i
> startowanie talerzy z leżącymi na nich głowicami niespecjalnie im służy.

Powiedz to mojemu ipodowi. Buforuje jakas minute i wylacza dysk dla
oszczedzania baterii, wiec ciagle startuje i zatrzymuje sie. Obija sie
luzem w plecaku, spada na ziemie podczas pracy, podskakuje w kieszeni,
jezdzi w samochodzie, i tak juz chyba 5 lat nie chce sie ten dysk zepsuc.

--
Pozdrawiam,
Kamil