Re: Prośba o ocenę zestawu AMD

Autor: divek <divek_USUN_TO_Z_ADRESU__at_op.pl>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 12:43:00 MET DST

W dniu 2011-07-29 10:05, kamil pisze:

> Dzięki za odpowiedź, ale już zamówiłem paczkę, żeby dostać przed
> weekendem. Stanęło na Asrock P67 Pro
> (http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=P67%20Pro)
>
> 8GB RAM (http://www.gskill.com/products.php?index=355)
>
> i właśnie P840.

Gratuluję wyboru. Dobra płyta, świetne pamięci i przyzwoity procesor.
Myślę, że będziesz zadowolony jeżeli wszystko dobrze sobie skonfigurujesz.

> Pytania może i głupie zadaję, ale od lat już nie bawiłem się sprzętem i
> zupełnie wypadłem z obiegu, a do tego nomenklatura AMD nigdy łatwa nie
> była. :)

Zawsze twierdziłem, że nie ma głupich pytań, a jedynie głupie
odpowiedzi. Jeśli się nie jest na bieżąco ze sprzętem, ma się jakieś
wątpliwości, mimo przeczesania niemal całej sieci, to trzeba pytać - po
to chyba jest p.c.pecet :) Lepiej zadawać takie pytania niż odpowiadać
nie na temat, co ma niestety notorycznie miejsce na tej i innych grupach.

--
Pozdrowienia,
divek