Re: Czy ta p3yta g3ówna jest ju? martwa?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Jul 2011 - 22:21:47 MET DST

> To nie powinno mieć większego znaczenia

No to mnie troche uspokoileś.

> Jeśli w momencie wkładania RAM nie odłączyłeś kabla zasilającego lub nie
> wyłączyłeś komputera wyłącznikiem na zasilaczu i nie odczekałeś na
> rozładowanie kondensatorów, to mogłeś coś zwalić. W przeciwnym wypadku
> podopychaj wszystkie kable (w tym zasilanie), wyczyść styki RAM,
> podopychaj RAM, wyjmij tę dołożoną RAM - jest szansa, że ruszy. Jak to
> nie pomoże to spróbuj zrobić "clear CMOS". I może banalne, ale spotkałem
> się już z tym kilkakrotnie przy rzekomo całkowicie padniętych płytach -
> sprawdź czy ci przycisk reset nie zwiera na stałe.

Kabel zasilajacy był co prawda wpięty w zasilacz, ale sam zasilacz był
wyłączony tym własnie przyciskiem. " Clear CMOS" nie pomógł, ale sprawdzę
jeszcze po odpięciu wszystkich kabli, tych wewnętrznych również. Reset niby
dziala, ale sam przycisk czasem chodzi opornie.

No i martwi mnie ten wczesniejczy komunikat "BIOS Recoverying..."
Zobacze jutro co bedzie