Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: Buniek <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jul 2011 - 14:01:33 MET DST

>No ale chodzi mi też o czas, ostatnio coraz więcej czasu i miejsca zajmują
>mi backupy.
>Teraz mam RAID 1, na który w nocy robi się backup danych z dwóch
>komputerów, raz na jakiś czas robię też backup tego RAIDA na zewnętrzny
>dysk, ale to już ręcznie i bez specjalnego harmonogramu.
>Myślę sobie czy może trzeci dysk dołożyć do macierzy i zrezygnować z
>ostatniego kroku.

Time line Backup, robi backupy online ,najpierw duşy a potem róşnice nowe
pliki kolejne wersje istniejących etc. Non stop monitoruje zmiany i dokłada
do backupu.
W domowych warunkach ma to jeszcze takie znaczenie iż można pracować cały
tydzień po kilka godzin na kompie i ani razu w godzinie w której backup ma
się wykonać dokładanie do backupu on-line rozwiązuje ten problem.

Buniek