Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: marsel <marcin_at_pl>
Data: Fri 22 Jul 2011 - 11:43:55 MET DST

W dniu 22.07.2011 01:21, Padre pisze:

> Dane b臋d膮 bezpieczniejsze je艣li zrobimy dwa backupy kolejno na dw贸ch
> dyskach ni偶 jeden backup na macierzy,ale je艣li ju偶 ta macierz mamy to
> lepiej na niej pracowa膰 a backup robi膰 na pojedynczym dysku ni偶 odwrotnie.

No ale chodzi mi te偶 o czas, ostatnio coraz wi臋cej czasu i miejsca
zajmuj膮 mi backupy.
Teraz mam RAID 1, na kt贸ry w nocy robi si臋 backup danych z dw贸ch
komputer贸w, raz na jaki艣 czas robi臋 te偶 backup tego RAIDA na zewn臋trzny
dysk, ale to ju偶 r臋cznie i bez specjalnego harmonogramu.
My艣l臋 sobie czy mo偶e trzeci dysk do艂o偶y膰 do macierzy i zrezygnowa膰 z
ostatniego kroku.