Re: RAID 5 a pad dysku.

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Jul 2011 - 07:46:35 MET DST

Backupu bałbym się trzymać na dysku a tym bardziej na raidzie. Ciekawe
co zrobisz jak posypie się kontroler raid?? Ważne dane backupuje się na
streamerze i koniec. Inwestujesz w porządny streamer (nie wiem ile masz
tych danych) ale jakieś LTO-2 myślę że starczy. Cykl życia kasetki jest
bardzo długi. Kasetkę robisz co najmniej w cyklu 5-cio dniowym, co by
był dostęp do starszego backupu.