Re: Nowy dysk i stary komputer

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 18:12:35 MET DST

W dniu 2011-07-21 17:27, Borneq pisze:
> Czy jeżeli chcę mieć jedną partycję to wybieram podstawową niezależnie
> czy dysk pierwszy czy drugi, a partycje rozszerzoną wybieram tylko gdy
> chcę mieć więcej niż 4 partycje na dysku?

Wybieram partycję podstawową.
Jednak teraz mam możliwość wykonania szybkiego formatowania i włączenia
kompresji plików i folderów.
Czy użyć szybkiego formatowania? Zwykłe formatowanie 500 GB może bardzo
długo trwać, z drugiej strony, dysk jest zupełnie nowy, może nie da się
go szybko formatować.
Jak jest z włączeniem kompresji plików i folderów?
Czy gdy tego nie włączę, to w przyszłości nie będę mógł kompresować
pojedynczych plików w NTFS? Czy też włączenie kompresji oznacza że dysk
będzie skompresowany?