Re: Dysk do magazynowania dóbr wszelakich

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 13:30:39 MET DST

W dniu 19.07.2011 13:14, Przemysław Ryk pisze:

> Ja z tych, co już robią kopie zapasowe, a nie z tych, którzy zaraz zaczną.
> :D

Kopia zapasowa to swoją drogą, ale odtwarzanie z kopii to zawsze
dodatkowe zawracanie głowy. A stripping ma to do siebie, że jak pada to
solidnie.

Prywatnie wolę mirroring - w razie padu dysku wyjmujesz padnięty,
wkładasz nowy i hulasz dalej.

Dodatkowo mechanizm mirroringu można ładnie wykorzystać do
automagicznego zrobienia pełnej kopii zapasowej.