Re: zepsuty sprzęt-gwarancje...naprawa...czekanie

Autor: Rafał <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 18 Jul 2011 - 16:28:42 MET DST

> nerwy, czas tracić na instalacje, przenoszenie danych za to że firma robi
> szajs. Czy można się przed tym jakoś ustrzec?. Ale nie dawajcie rad w stylu
> raidy, macierze, buckupy, wykupywanie jakiś dodatkowych serwisów. Chcę kupić
> jeden (1) dysk czy inną część.

Jeżeli twierdzisz, że chcesz mieć jeden niezawodny 100% dysk, to sam
sobie jesteś winien, bo takowych nie ma.

Jeżeli nie masz backupu ważnych danych, to sam sobie jesteś winien, że
masz problem, ponieważ założyłeś iż jeden z najbardziej awaryjnych
elementów systemów komputerowych jest niezawodny (do tego który
przechowuje istotne dane).