Re: sposób na bad sektory

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Jul 2011 - 08:18:29 MET DST

> Rozwiązanie znajdziesz tu:http://www.nirvanowiec.republika.pl/MHDD.html
> w punkcie 3 "Jak usunąć bad sektory i wolne sektory?"
> Operacja nie spowoduje utraty danych, wymusi tylko dokończenie
> remapowania sektorów które dysk ustawił w kolejce, ale z jakiegoś
> powodu ich nie remapuje (atrybut C5).

Ok, ale zacytuje fragment punktu 3:
 "Najlepszym sposobem na usunięcie badów i wolnych sektorów jest
zerowanie a potem remap dysku (zerowanie powoduje bezpowrotną utratę
danych)
Aby wykonać zerowanie całego dysku w MHDD należy użyć komendy ERASE i
liknąć 2 razy enter . "

Czyli utrace te dane czy nie? Nie chciałbym niemiłej niespodzianki po
restarcie. Niby wszystko najważniejsze mam już na dysku zewn. zle chce
korzystać z tych danych dopoki dysk nie zacznie sie sypać dalej.