sposób na bad sektory

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Jul 2011 - 00:13:00 MET DST

Witam
W laptopie od czasu do czasu pojawia mi się błąd, system zastyga,
czasem pojawia sie komunikat typu "błąd przy próbie zapisu" lub "błąd
urządzenia we/wy". Domysliłem się że po mału pada dysk i po
zeskanowaniu HD tune znalazł mi trzy padnięte sektory. Dysk jest duży
(500GB) i na razie chciałbym go dalej używać. Jak moge oznaczyć te
sektory żeby system ich nie używał? Czy HD tune daje taką możliwość?
Nie mogę sformatować tego dysku bo nie chce pozbywać sie tych danych.
Dodam że systemowy scandisk nic nie wykrywa.
Wrzucam jeszcze odczyt SMART dysku http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/forum/ok.jpg