Re: skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jul 2011 - 14:31:08 MET DST

W dniu 2011-07-11 00:58, Budzik pisze:

> ja polecam Brothera.
> Miałem urządzenie wielofunkcyjne HP i miało tak dopracowane oprogroamowanie
> że obiecałem sobie nigdy wiećej.

Bo HP ma oprogramowanie "dla blondynek" i to dodatkowo tych o IQ < 60 ;)

Byle głupia drukarka HP, której sterownik powinien zajmować kilkaset kB,
ma płytkę, z której często instaluje się fafnaście dziwnych programów
ważących dziesiątki lub setki MB :(

Ostatnio instalowałem (na "gościnnych" występach u klienta kolegi)
jakiegoś wypierdka HP, skanero-drukarkę atramentową z łącznością WiFi.
Instaluje się przez pół godziny bodajże ponad 300MB śmieci, wszystko bez
możliwości wstępnej konfiguracji, co ma być zainstalowane.

Dlatego od blisko 10 lat już klientom nie sprzedaję HP.

--
Pozdrawiam.
Adam.