Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 10 Jul 2011 - 19:27:11 MET DST
Message-ID: <ivcndg$nob$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2011-07-10 19:15, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
>
> "Rafał Łukawski" ivcfrv$njg$1@news.onet.pl
>
>>>> Chyba nie obsługiwałeś "większych" klientów ;)
>
>>> A co to znaczy?
>
>> Duża firma, dużo sprzętu, wynegocjowana umowa gwarancyjna z SLA i
>> karami umownymi.
>
> [prawda, prawda handlowa, prawda marketingowa, prawda sądowa, prawda
> objawiona...]
>
> I jak się negocjuje z większym?
>
> [wiem jak -- większy mówi wprost, o jaką łapówkę mu chodzi
> i nie ma miejsca ani na hipokryzję, ani na przepychanki...]

Chyba nie ta epoka i nie ten segment /państwowy/. Negocjuje się
zazwyczaj warunki umowy i koszty. W zależności od profilu klienta, może
on coś zaoferować np. w barterze.

Zawsze możesz zapytać Dell'a jak negocjują z większymi partnerami. Na
Pewno Tobie Odpowiedzą ;)

-- 
Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/
Received on Sun Jul 10 19:30:02 2011

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2011 - 19:51:02 MET DST