"Maciek Babcia Dobosz" 20110710122612.529eb253@babcia-workstation
> zwykłym i pan był zdziwiony jak pytałem o montaż. Gwarancja NBD.
A ja bym chciał, aby gwarancja nie obejmowała montażu dysku czy RAMki.
Ostatecznie nie obejmuje też włączenia komputera czy włożenia nowej baterii. ;)
Podzieliłbym klientów na takich, którym trzeba w razie czego wstawić
dysk czy RAMkę lub akumulator i na takich, którzy tego nie potrzebują.
Ci ostatni kupowaliby nieco taniej -- powiedzmy o 5 złotych taniej cały
notebook. :)
-=-
Problem jest inny -- czy klient ma samodzielnie ocenić co padło.
Zechcę mieć dysk zapasowy -- zadzwonię do serwisu i zgłoszę awarię...
Kurier przywiezie mi nowy dysk, a ja złośliwie zapytam go -- a obudowa
na stary dysk? ;) A jeśli, będąc przytłamszony podróżą, da mi takową,
zapytam: ,,Co to ma znaczyć? Dlaczego USB 2.0 zamiast USB3?!?''. ;)
-=-
Co to za serwis, który na słowo wierzy klientowi i przysyła mu na słowo
dysk, RAMkę czy baterię? Niech choćby zażąda starych części, aby mógł
zweryfikować diagnozę użytkownika...
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....Received on Sun Jul 10 15:50:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2011 - 15:51:02 MET DST