Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 10 Jul 2011 - 15:44:07 MET DST
Message-ID: <ivcadc$88l$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

"Maciek Babcia Dobosz" 20110710122612.529eb253@babcia-workstation

> zwykłym i pan był zdziwiony jak pytałem o montaż. Gwarancja NBD.

A ja bym chciał, aby gwarancja nie obejmowała montażu dysku czy RAMki.
Ostatecznie nie obejmuje też włączenia komputera czy włożenia nowej baterii. ;)

Podzieliłbym klientów na takich, którym trzeba w razie czego wstawić
dysk czy RAMkę lub akumulator i na takich, którzy tego nie potrzebują.
Ci ostatni kupowaliby nieco taniej -- powiedzmy o 5 złotych taniej cały
notebook. :)

-=-

Problem jest inny -- czy klient ma samodzielnie ocenić co padło.

Zechcę mieć dysk zapasowy -- zadzwonię do serwisu i zgłoszę awarię...
Kurier przywiezie mi nowy dysk, a ja złośliwie zapytam go -- a obudowa
na stary dysk? ;) A jeśli, będąc przytłamszony podróżą, da mi takową,
zapytam: ,,Co to ma znaczyć? Dlaczego USB 2.0 zamiast USB3?!?''. ;)

-=-

Co to za serwis, który na słowo wierzy klientowi i przysyła mu na słowo
dysk, RAMkę czy baterię? Niech choćby zażąda starych części, aby mógł
zweryfikować diagnozę użytkownika...

-- 
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 
Received on Sun Jul 10 15:50:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2011 - 15:51:02 MET DST