Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 18:26:38 MET DST
Message-ID: <1wwwlz6o34hv.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Sat, 09 Jul 2011 17:16:16 +0200, Fox Mulder napisał(a):

> Witam!
> W październiku ubiegłego roku kupiłem od firmy X-Kom laptopa Dell Vostro
> 3300 z 3-letnią gwarancją NBD.
> Pracuję sobie dzisiaj na baterii, aż tu nagle komputer sam się
> zahibernował, tak jak zazwyczaj się dzieje, gdy bateria jest bliska
> rozładowania. Tym razem jednak nie była, laptop parę minut przed został
> wypięty z gniazdka.
> Gdy włączyłem komputer ponownie, nadal na baterii, w Win7 wyskoczył mi
> dymek, abym rozważył wymianę baterii. Po podpięciu w statusie baterii
> było, że ładuje, ale jej ikonka była przekreślona. Po wypięciu i wpięciu
> ponownie problem zniknął. Everest mówi, że jej "wear-level" to 8%, czyli
> w sumie ok.
> Jako, że z tego co przeczytałem, gwarancja na baterię u Della to 12
> miesięcy, jednakże nie wiem czy od momentu kupienia, czy wyprodukowania
> (na baterii jest, że narodziła się 08.2010), to zastanawiam się, czy
> powinienem to reklamować? Mam podstawy? Jeśli tak, to co zrobić żeby
> mnie nie wysłali na drzewo? Macie jakieś doświadczenie z polskim
> serwisem Della?
>
> Pozdrawiam!
>
> P.S.
> O baterię raczej staram się dbać, jak komputer pracuje dłużej
> stacjonarnie i do tego ma dużo do policzenia, to baterię wyciągam -
> wiadomo, nie lubi ciepła a ten laptop niestety potrafi się nagrzać.
> Czasami jednak i na baterii musi biedak coś policzyć.
> Tygodniowo zazwyczaj robię z 5 pełnych cykli rozładowania-ładowania.

Zgłoś ten problem na infolinii Della. Jeśli uznają to jako usługę
gwarancyjną NBD, to następnego dnia kurier przywiezie Ci nowiutką,
pachnącą plastikiem bateryjkę. Starą baterię zostawisz sobie na
pamiątkę.

Jedno czego Dellowi nie sposób odmówić to poziomu usług serwisowych NBD.
Do nas technik przyjeżdża wyposażony w nową matrycę, ramkę, zawiasy,
obudowę, klawiaturę, płytę główną itd. w zależności od charakteru
zgłoszonego telefonicznie problemu. Oni się nie bawią w tygodnie
leżakowania sprzętu w serwisie...

-- 
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Sat Jul 9 18:35:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Jul 2011 - 18:51:01 MET DST