Re: Dell - bateria a gwarancja

Autor: Fox Mulder <rEmOOOvEEe________a__t_a___r_i__a_n___at_o2.pl>
Data: Sat 09 Jul 2011 - 17:23:10 MET DST
Message-ID: <iv9ror$stb$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-07-09 17:16, Fox Mulder pisze:
> Witam!
> W październiku ubiegłego roku kupiłem od firmy X-Kom laptopa Dell Vostro
> 3300 z 3-letniÄ… gwarancjÄ… NBD.
> Pracuję sobie dzisiaj na baterii, aż tu nagle komputer sam się
> zahibernował, tak jak zazwyczaj się dzieje, gdy bateria jest bliska
> rozładowania. Tym razem jednak nie była, laptop parę minut przed został
> wypięty z gniazdka.
> Gdy włączyłem komputer ponownie, nadal na baterii, w Win7 wyskoczył mi
> dymek, abym rozważył wymianę baterii. Po podpięciu w statusie baterii
> było, że ładuje, ale jej ikonka była przekreślona. Po wypięciu i wpięciu
- baterii
> ponownie problem zniknął. Everest mówi, że jej "wear-level" to 8%, czyli
> w sumie ok.
> Jako, że z tego co przeczytałem, gwarancja na baterię u Della to 12
> miesięcy, jednakże nie wiem czy od momentu kupienia, czy wyprodukowania
> (na baterii jest, że narodziła się 08.2010), to zastanawiam się, czy
> powinienem to reklamować? Mam podstawy? Jeśli tak, to co zrobić żeby
> mnie nie wysłali na drzewo? Macie jakieś doświadczenie z polskim
> serwisem Della?
>
> Pozdrawiam!
>
> P.S.
> O baterię raczej staram się dbać, jak komputer pracuje dłużej
> stacjonarnie i do tego ma dużo do policzenia, to baterię wyciągam -
> wiadomo, nie lubi ciepła a ten laptop niestety potrafi się nagrzać.
> Czasami jednak i na baterii musi biedak coś policzyć.
> Tygodniowo zazwyczaj robię z 5 pełnych cykli rozładowania-ładowania.
Received on Sat Jul 9 17:25:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Jul 2011 - 17:51:01 MET DST