Re: Jaki dysk na dysk systemowy?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Fri 08 Jul 2011 - 14:58:30 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 8 Jul 2011 11:58:39 +0000 (UTC)
 doszła do mnie wiadomość <08072011.5E791F35@budzik61.poznan.pl>
 od Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> :

>jak to sprawdzić, czy mój dysk jest dobrze spartycjonowany?

Numer pierwszego sektora partycji musi być podzielny przez 8, można to
odczytać całą masą programów, dodatkowo np WD udostępnia program do
"naprawy" źle ustawionej partycji, nazywa się to wdalign.