Re: dobrej jakosci notebook

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 22:50:21 MET DST

> rozwiazania AMD sa bardzo dobre, tj. wiele lepsze od intela (w kwesti

do AMD mam mieszane uczucia, moze to kwestia przełamania się do ich
najnowszej platformy "all-in-one"...

> a jezeli chcesz cos bardziej porzadnego- bierz jakies lepsze thinkpady

Ten x121e jest fajny, ale zobacz jaki ścisk przy kursorach - to jest
totalnie nie do "mobilnego developmentu" czy nawet pisania doków,
tylko...hmm...oglądania filmów ?
Ja mam takie paluchy, że wciskam od razu PGDN+RIGHT.

Szczerze to nie wiem kto wymyślił takie małę strzałki, bo to jest
kompletnie nie ergonomiczne i niepraktyczne.