Re: dobrej jakosci notebook

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 01:08:20 MET DST

On Jul 6, 10:45 pm, vissim <vis...@poczta.onet.pl> wrote:

> Dobry to znaczy taki ktory opisalem powyzej. Na wzor Dell D630 ktory
> zauwazcie ze jest chwalony po dzis dzien.

> - okropna klawiatura
> - strzalki jakies malutkie
> - zintegrowana vga GMA
>
> Uparlem sie na oddzielne kursory  o mam wielkie paluchy i na innych
> laptopach 12" calowych naciskam co chwile przycisk END pomiedzy PGUP a
> RIGHT.

hm... moze jakis IBM (albo raczej: Lenovo)? i co do karty graficznej-
rozwiazania AMD sa bardzo dobre, tj. wiele lepsze od intela (w kwesti
jakosci integry)- wiec takowa powinna "dac rade".
niedawno zostal zapowiedziany taki np x121e http://pclab.pl/news46441.html
- fakt, klawiatura "wysepkowa", ale, coz... coraz wiecej takowych
jest :/
a jezeli chcesz cos bardziej porzadnego- bierz jakies lepsze thinkpady

szymon