Re: SSD jakie wady?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 21:41:34 MET DST

On 2011-07-06 19:40, marfi wrote:
> Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja nie generalizuję - opisuję konkretny przypadek - jeżeli ktoś może
> stracić klienta z powodu 20 sekund zwłoki to zapewne warto używać SSD.

To także jakość pracy, komputer jest narzędziem, jeżeli nam tą prace
utrudnia (a kolejne systemy nie są coraz mniej wymagające), to zmniejsza
efektywność. Tam szczególnie widze jedno z zastosowań SSD. W warunkach
domowych nie ma (moim zdaniem) logicznych przesłanek by bawić się w SSD
chyba, że ktoś amatorsko potrzebuje gigantycznych transferów i czasów
dostępu. BTW. zawsze można spróbować przyspieszyć system szybkim PenDrive.

Co do zastosowań profesjonalnych - bazy danych, to ciekawy obszar, ale
również poza typowymi zastosowaniami prywatnego użytkownika

> Bardzo powierzchowne spojrzenie. Nie mam ani jednej gry.
> Przeglądarki oczywiście używam ale to FF Portable działający z RAMdysku
> - rozwiązanie chyba nieco szybsze niż SSD:)

Jak braknie prądu to też? ;)

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/