Re: SSD jakie wady?

Autor: marfi <marfi_at_bb.onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 19:40:08 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:iv25fu$dod$1@news.onet.pl...
> Oj, jeżeli komputera używasz do **pracy** (szczególnie notebooka), gdzie
> trzeba szybko otworzyć prezentacje, zmienić jakieś dane w arkuszu, szybko
> znalezc cos w tysiacach maili. Roznica jest i to solidna.

   Ja nie generalizuję - opisuję konkretny przypadek - jeżeli ktoś może
stracić klienta z powodu 20 sekund zwłoki to zapewne warto używać SSD.

> Jezeli komputer sluzy do uruchamiania paru gier i przegladarki - na pewno
> nie warto.

  Bardzo powierzchowne spojrzenie. Nie mam ani jednej gry.
Przeglądarki oczywiście używam ale to FF Portable działający z RAMdysku -
rozwiązanie chyba nieco szybsze niż SSD:)

--
marfi