Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2011 - 16:12:08 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
> Pamiętam opowiadania (ponoć autentyczne) z czasów wprowadzania sztućców...

Błagam, skup się na meritum a nie bredniach.
Jak masz problem z myciem, to w końcu to zrób, a nie nas pierdołami
zajmujesz.

> ??? Mniejsze niż??? W NTFS mogą być malutkie dla bardzo dużych partycji.
> To nie FAT. :)

a o czym piszę?

> Nawet trzeba. :) Zresztą... Sektory najnowszych dysków już są większe
> niż były kiedyś...

rozumiem, że popierasz moje zdanie, cieszy mnie to.

> Dostęp? Raczej transfer jest szybszy. :)

Dostęp/transfer, na jedno wychodzi w efekcie.

> Zanim Ty będziesz miał SSD chyba sto lat minie...

jakie to błyskotliwe, rozumiem, że czas do tyłu chodzi, bo - zaszokuję cię -
SSD mam.

> Jakimi? Defragmentatorami? :)

Choćby, czymkolwiek, co pliki systemowe na początkowe sektory przeniesie.

> Że zabawa z partycjami to dla Ciebie trudna sprawa. :)

Znowu zabłysnąłeś, nie męczy to?
Przem