Re: Wymiana HDD - laptop

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 22:08:39 MET DST

On 2011-06-29 21:51, JoteR wrote:

> Dlatego napisałem - lepiej pójść do tradycyjnego sklepu, który (zgodnie
> z zapewnieniami w tym wątku, a w co nie za bardzo wierzę) pozwoli
> "przymierzyć" ów dysk do laptopa. Oprócz tego oczywiście nie zgadzam się
> z powyższą wykładnią, ale to już NTG.

Będe powtarzał bez końca, ponieważ sporo osób nie ogląda się na innych,
następmnie zaś publicznie płacze opierając się na mniej lub bardziej
płynne wykładnie prawa.

Można się nie zgadzać z wykładnią, pytanie czy to ma jakiekolwiek
znaczenie poza generowaniem problemów?

Jeżeli masz jakiś konkretny cel w zakupie np. dysku, to go sobie
zdefiniuj. Jeżeli chcesz kupić dysk i przetestować go 1 dzien, 3 dni, 10
dni - uzgodnij to ze sprzedawca... co prawda watpie by ktos sie zgodzil
na 10 dni testów (aczkolwiek sprzedawca moze zgodzic sie na przyjecie
uzywanego towaru za oplata). Na pewno zaś większość zgodzi się na tzw.
testy kompatybilności. wystarczy KONTAKT ze sprzedawcą. TO NIE BOLI :)
ludzie - najpierw rozmawiajcie :)

pozdrawiam

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/