Re: Wymiana HDD - laptop

Autor: Rafał <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 11:44:00 MET DST

On 2011-06-29 11:20, 1634Racine wrote:
> Rafał Łukawski in news:iue23a$dsv$1@news.onet.pl
>

> sorry, ale krecisz sie w kolko.
> napisales:
>
> "zamawiasz przez net masz 10 dni an odstąpienie od umowy bez podanai
> przyczyn i
> zwrot towaru działa cool nie działa odsyłasz"
>
> zdecyduj sie:
> to, ze dysk "dziala cool" sprawdzisz na spowiedzi? czy podlaczajac do
> laptopa, a wiec otwierajac to i owo, a wiec UŻYWAJĄC dysk.

Nie bede tu sluzyl jako platny doradca, generalnie jezeli jestes cos
podlaczyc bez zostawiania sladow nie ma problemow, sprzedawca tez nie
bedzie stwarzal problemow. To jak cos podlaczyc i nie zostawiac sladow
zalezy od *konkretnego sprzetu i nie da sie ogolnie tego sprecyzowac*.

W przypadku dyskow (obecnie kazdego), najbardziej widocznym parametrem
jest czas pracy w [h]. Jezeli podepniesz dysk, sprawdzisz czy
system/bios/livecd go wykrywa a nastepnie Ci sie znudzi IMHO nie powinno
byc problemow ze zwrotem w ramach 10 dni. Okres 10 dniowy nie sluzy
sprawdzaniu wydajnosci, zadowolenia w dlugiej pracy. Zastepuje to co
generalnie mamy gwarantowane w sklepie stacjonarnym - podlaczenie i
wstępne sprawdzenie kompatybilnosci. W przypadku monitorów - podlączenie
i np. sprawdzenie matrycy itd.

Jezeli bedziesz przez kilkadni pracowal z dyskiem, problemy ze zwrotem
będą. Czujesz roznice? Bedzie tu wyrazny slad w SMART i inny dociekliwy
klient, który dostanie taki dysk moze miec pretensje, ze nie dostal nowego.

Ze sprzedawcą warto wyjasnic kwestie ew. otwarcia opakowania (jezeli
jest zamkniete *na trwale*). Nie wszystkie dyski tak maja.