Re: Wymiana HDD - laptop

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 11:20:09 MET DST

Rafał Łukawski in news:iue23a$dsv$1@news.onet.pl
> Jeżeli jest niezgodny z umową lub sprzedawca się zgodził na zwrot. Czy
> napisałem, że *używany* sprzęt zgodny z umową ot tak sobie mozna zwracać?

sorry, ale krecisz sie w kolko.
napisales:

"zamawiasz przez net masz 10 dni an odstąpienie od umowy bez podanai
przyczyn i
zwrot towaru działa cool nie działa odsyłasz"

zdecyduj sie:
to, ze dysk "dziala cool" sprawdzisz na spowiedzi? czy podlaczajac do
laptopa, a wiec otwierajac to i owo, a wiec UŻYWAJĄC dysk.

wiem o co pytam, bo sam na taka jak Twoja interpretacje warunkow zakupow w
sieci nadzialem sie przy okazji obudowy zewnetrznej do dysku. Byla dobra,
technicznie bez zarzutu, ale: okazalo sie, ze jednak pracuje zdecydowanie za
glosno. jak dla mnie za glosno. Problem w tym, ze taka byla jej natura, a
to, że mi sie nie podobalo, to uznano za moj problem. Mialem gigantyczne
klopoty ze zwrotem [udalo sie], a sadzilem, że to zaden problem, ze oddaje i
juz, bo 10 dni itd.