Re: Wymiana HDD - laptop

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 29 Jun 2011 - 01:14:39 MET DST

Rafał Łukawski in news:iucsgd$kbi$1@news.onet.pl
> NIe, towar możesz zwrócić z co najmniej dwoch powodów
> - niezgodnosc towaru z umowa, nie ma znaczenia czy byl uzywany czy nie
> - nie podoba Ci sie kolor albo masz kaca - do 10 dni mozesz zwrocic (nie
> zawsze otrzymasz zwrot kosztów transportu)

czyli dysk o faktycznie: zamowionej wielkosci, zamowionej marce,
zamowionych parametrach - rozpakowuje z folii, podlaczam do laptopa,
instaluje system, uzywam (dzien? dwa? dziewiec?) i moge bez problemu oddac?
(btw: ze nie wspomne o innym towarze i czesto rozrywanych przy
rozpakowywaniu jakichs torebkach z dolaczonymi kabelkami - np. przy zakupie
obudow zewnetrznych do dyskow)
Jestes tego pewien?