Re: ATI HD6670 vs. GTS450 ale nie do grania.

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 12:59:49 MET DST

Użytkownik "miab" <miwa14@wp.pl> napisał w wiadomości
news:iu72nb$16i$1@mx1.internetia.pl...
> Tyle że HD5750/5770 i GTS450 za 300zł zahaczają już o najnowsze gry przy
> niższych rozdzielczościach z tym że potrzebują 100W pod obciążeniem.

HD5750 to jak patrzę jednak bardziej 400zł (5770 jeszcze więcej).
Poza tym ma UVD2 a HD6670 UVD3 czyli wspomaga MPEG-4 part 2 (DivX, xVid),
bierze mniej pradu a w/g zestawienia na benchmark.pl ledwie 2-3 fps gorsza w
grach.

Ok, dzięki za opinie, kupię tą HD6670, za tą cenę chyba najlepszy wybór.

Pozdrawiam.

--
Irokez