czy znacie jakies glosniki z samoczynną funckją stand-by??

Autor: kazik <picodeaneto.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Jun 2011 - 12:12:16 MET DST

witam
mialem do tej pory jakies logitechy sprzed 10 lat, rozwaliły się i juz
takich nie kupie, bo nie ma w sprzedazy. Otoz mialy one bardzo rzadka
funkcje Stand-by, tzn, po 30 minutach bezczynnosci przechodzily samoczynnie
w stan uspienia. Super sprawa. Zacząłem się rozgladac za czymś takim, myslac
ze to standard, ale okazuje się, że NIE!!! Wyglada na to, ze rynek poszedł w
innym kierunku. I nie chodzi mi o wyłączanie z pilota, ale wylączanie
samoczynne. Czy ktoś zna jakiś model, który posiada taką funkcję??????
z góry dziękuję za przydatną odpowiedź
kazik