Re: dysk 2.5 odporny na wstrzasy

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 01:26:59 MET DST

Dnia 18.06.2011 Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Zdaje się, że niektóre mają coś w rodzaju żyroskopu/g-sensora i potrafią
> się zaparkować przy przeciążeniach. Ale to informacje marketingowe,
> które równie dobrze mogą być tak prawdziwe, jak Radio Erewan ;)

Tzn przy przeciążeniu to już po ptakach, on sie parkuje w zeroG :)
miałem tak w kamerze z hdd jvc, ale tam był 1.8" - potrafiła się
nawet wyłączyć podczas wyskoków samochodem (jeżdzę off-road).
Przy czym to parkuje tylko głowice, samo walnięcie o ziemie i tak może
mu coś w środku popsuć - chyba tu jedynie ssd (brak mechaniki)
zapewniają najlepszą ochronę - oczywiście też do pewnej ilości G :)