Re: Acer

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2011 - 14:25:18 MET DST

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrnive7q9.1por.januszek@gimli.mierzwiak.com...
> J.F. napisa?(a):
> Ĺťe jak?

No tak. Uruchom program, ktory nagra zawartosc partycji recovery na
4 plyty.
Z czego zadna nie bedzie wprost instalatorem windows, tylko 3
tworza jakis badziew do odtwarzania systemu.

> Co konkretnie zrobiłeś?

Zabootowalem z tej nowo nagranej plyty, program poprosil o wybor
jezyka .. i stwierdzil
"please complete operating system setup process before doing system
recovery".

> Usługa płatna? vide:
> http://www.dobreprogramy.pl/januszek/Netbook-Acera-czyli-moje-przygody-z-nowa-zabawka,16248.html

Na razie nic nie twierdzili o oplacie, ale zaraz sprawdze.

> Skoro "naszła Ciebie ochota" to Sprzedawcy nic do tego ;)

No nie, deklarowal ze windows sie instaluje bez problemu.

J.