Re: ile pamieci [HTML]

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2011 - 00:29:50 MET DST

Dnia 2011-06-13 23:59, Użytkownik JoteR napisał:

> Owszem były. Potem. W czasach Windows 95 (czyli w latach 96/97) obsadzało
> się gniazda modułami 16/32 MiB. O ile kogoś było na to stać. O, właśnie
> znalazłem elektroniczną wersję faktury z sierpnia 1996 roku. Co prawda mam
> wrażenie, że ten zakup był do Macintoshy, ale takie same pamięci były i do
> PC.

Zmartwie cię, podane przez ciebie lata w Makach to specjalizowane
pamięci które do niczego innego nie pasowały czyli 168 pin DIMM.
Takie simy o jakich rozmawiamy były w starszych maczkach mających
jeszcze procesory motoroli 68xxx.
Kolejna sprawa to simy większe od 32MB było dużo droższe więc
rzadsze oraz mniej eksponowane w reklamach. Na allegro simy do
32MB są bardzo tanie, większe są drogie i rzadko są dostępne.

Pozdrawiam