Re: ile pamieci

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 00:11:57 MET DST

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:e4dqu6p4mal2pfpipujqu216t34e4ds6q6@4ax.com...

> wiem wiem - pamiec teraz taka droga ze nie warto pytac ... ale w
> zasadzie ile RAM wymaga przecietny uzytkownik ?

180 zl za 4GB to drogo?

> Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby 4GB, no bo co tam trzymac ?

Nie Twój problem, system wie. Ty tam nic nie trzymasz.

> no dobra - przecietny uzytkownik: windows+IE+word+excel+MS
> Live+winamp+przegladanie zdjec ze swojego 20M aparatu+ogladanie filmu
> - ale to juz alternatywnie z reszta ...
> No dobra - powiedzmy ze student i visual studio odpala ..
> Nawet z zajecie 1GB trudno mi uwierzyc ..

Nie wiem jak W7, ale ci co kupowali Viste przy 2 GB RAM
nastepnego dnia pedzieli dokupic drugie 2GB.

Z Windowsem XP wystarczy mi 2GB, zwlaszcza, gdy nie otwiera sie wielu
programów
na raz i nie korzysta z jakichs specjalnie pamieciozernych programów.

Chyba dozylem czasów, gdy glównym waskim gardlem jest twardy dysk.
Wiec moze duzy plik wymiany na dysku pora umiescic w RAM?

Pozdrawiam
Feromon