Re: Upaly vs karty graficzne pasywnie chlodzone (?)

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 00:02:23 MET DST

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:isvrsl$uft$1@news.task.gda.pl...

> domyslnie chodzilo mi o obudowe "bezwiatrakowa" -
> - inaczej przeciez pytanie nie mialoby sensu :)

OBUDOWA BEZWIATRAKOWA - czy to fabryczne urządzenie?
Rozumiem, że to chłodzenie wodne z bezwiatrakowym wymiennikiem ciepła.
Bo inaczej pytanie raczej nie ne ma sensu.
A raczej ma postać:
Jak długo pracuje komputer z uszkodzonym układem cłodzenia
w temperaturze przekraczającej dopuszczalna temperaturę otoczenia.

Feromon