Re: Karta WiFi

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 10 Jun 2011 - 11:38:25 MET DST

W dniu 10-06-2011 10:51, Mark rzecze:

> No chyba sobie zartujesz ze z zaciskarka wyjdzie taniej.

Tak, żartuję. Właśnie w ramach żartu sam sobie tak
zrobiłem, jak stacjonarka poszła do pokoju dziecka.

Zaciskarka kosztuje kilka złotych (ja wydałem całe 10),
kabel 0,50 do 1 zł za metr (zależy, ile się chce kupić,
a i taniej można znaleźć).

Nie wiadomo, ile jest do tego drugiego pokoju,
ale koszt całkowity powinien się zamknąć zwalającą z nóg
kwotą 30 zł. Jak zaciskarka za droga- zawsze można pożyczyć.

Fakt, jakieś badziewie za 15 zł na USB się kupi.
Ale kabel to kabel- stabilność, prędkość.
Co prawda nie wiadomo jakie to ściany (ale to argument
obosieczny: przez gruby żelbet się trudniej przewiercić...
i trudniej się przebić sygnałowi), czy i jakie listwy
gdzie możnaby kabel schować itp.

Ale nie uważam tego za jedynie słuszne rozwiązanie-
piszę jeno, że warto to rozważyć.

> Poza tym - skoro pytajacy zadaje takie wlasnie pytania - to w takim razie
> kto mu ten kabel zrobi, bo sadze ze sam nie bedzie znal kolejnosci par w
> kablu.

Ja też nie pamiętałem kolejności. Znalezienie tego w wyszukiwarce
zajęło mi 30 sekund.

--
Dominik (& kąpany)