Re: Karta WiFi

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 15:04:28 MET DST

Dnia Thu, 09 Jun 2011 13:55:22 +0200, Borneq napisał(a):

> Sprawa wygląda tak, że mam duży komputer i laptop. Kabel od internetu
> jest w jednym punkcie w domu. Mam router z którego jest wyjście kablem
> do dużego komputera i przez radio do wbudowanego WiFi w laptopie. Teraz
> pojawia się konieczność przestawienia dużego komputera do innego pokoju.
> Jaką niedrogą kartę wifi warto kupić do komputera?
> Jak skonfigurować sieć aby można było się przełączać między internetem
> na kablu a tym z wifi?

Jak daleko ten komputer stoi od routera, i co ma po drodze? Komputer
wcisniety gdzies gleboko, czy raczej na wierzchu?
JEsli to blisko, i nie obudowales komputera, to w segmencie tanich kart
wiekszosc to to samo, niewiele sie roznia.
Jedynie co to mozesz wybrac karte na PCI, zamiast na USB - bo maja antenki
lepsze.

Konfigurowac dodatkowo nic nie musisz. System sam skorzysta z tego z czego
moze.

--
Mark