Karta WiFi

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Thu 09 Jun 2011 - 13:55:22 MET DST

Sprawa wygląda tak, że mam duży komputer i laptop. Kabel od internetu
jest w jednym punkcie w domu. Mam router z którego jest wyjście kablem
do duĹźego komputera i przez radio do wbudowanego WiFi w laptopie. Teraz
pojawia się konieczność przestawienia dużego komputera do innego pokoju.
Jaką niedrogą kartę wifi warto kupić do komputera?
Jak skonfigurować sieć aby można było się przełączać między internetem
na kablu a tym z wifi?