Re: [offtopic] w7 zablokowane wyswietlanie wideo na stronie sprzedawcy jablek

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Wed 08 Jun 2011 - 00:47:40 MET DST

Ok, sam zajrzałem na ich stronę. Miałes rację, to zapora.

http://imageshack.us/photo/my-images/543/clipboard01xb.jpg/

Teraz drałuj w Panel Sterowania -> System i zabezpieczenia -> Zapora
systemu windows -> Zezwalaj programowi lub funkcji... (jest to dostępne
krok wczesniej) -> wyszukaj tu plugin container for firefox i zezwĂłl.

U mnie zadziałało. Aczkolwiek zanim zezwoliłem mu na cokolwiek przy
pierwszym oknie to zaczął sam ładować filmik :)

Pozdro,