Re: jaka solidna obudowa?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 23:05:55 MET DST

> Dla mnie chyba same zalety (obudowa Fractal Design)

Jesli chodzi o rozlozenie / odprowadzenie ciepla to plus,
zwlaszcza jak sporo sie w srodku grzeje
i potem to wszystko jeszcze nagrzewa zasilacz,
z tym, ze obudowa musi miec perforacje na gorze,
ew. dodatkowy wiatrak w gornym rogu (co z cisza?).

A kurz? Zasilacz nie kurzy sie?
Masz jakis filtr przed zasilaczem? Cos daje?
Jak czesto go czyscisz?