Re: ile pamieci

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 04:04:42 MET DST

> wiem wiem - pamiec teraz taka droga ze nie warto pytac ... ale w
> zasadzie ile RAM wymaga przecietny uzytkownik ?
> Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby 4GB, no bo co tam trzymac ?

Kupic dzisiaj mniej niz 4GB (ok 150zl) to kretynizm.
Ludziom uzywajacym komputera do czegos wiecej
niz pasjansa (np. sobie) polecam 8GB.

I prosze - nie mowe, ze 300zl za 8GB DDR3 to drogo...
BTW: dolar od kwietnia 2011 jest tani jak nigdy...

> Nawet z zajecie 1GB trudno mi uwierzyc ..

- system (nie mam pojecia): 100MB (?)
- czytnik grup: 100MB
- gg: 100MB
- ff: 400MB
- winamp: 50MB
- antywirus: 100MB (?)
- torrent: 100MB i wiecej
- frd: 70-100MB

A tak naprawde polowa tego "minimalu" jest w stanie pokazac
przy 1GB RAMu zolty trojkacik :).

A inne rzeczy? A wirtualki?
Ponizej 8GB bym nie schodzil.
Ludziom mniej wymagajacym polecam 4GB.
Tym co prawie w ogole nie uzywaja kompa polecam 2GB.
Takie czasy - wzystko zrobilo sie ladne, krowiaste i zamulajace...