Re: ile pamieci

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 06 Jun 2011 - 22:59:25 MET DST

&gt; wiem wiem - pamiec teraz taka droga ze nie warto pytac ... ale w
&gt; zasadzie ile RAM wymaga przecietny uzytkownik ?
&gt; Jakos nie chce mi sie wierzyc zeby 4GB, no bo co tam trzymac ?

Win Xp 32. Wystarcza 2 GB do wszystkich najnowszych gier w kt ore gra mój syn.
Tzn modern warfare 2, Wiedzmin itp.
System win xp 32 jest szybszy przy 2x1 GB niz jak mu załozymy 2x2GB albo 4x1 GB.
Jestem o tym przekonany doswiadczalnie.
Co do innych poważniejszych programów - to jeżeli program jest dedykowany pod XP
to spokojnie wystarcza mu 2 GB pamięci. I szybki dysk.