Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 04 Jun 2011 - 13:29:12 MET DST

RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Przecież wiem. Czy naprawdę ironia musi gryżć w gołą dupę (czytaj:
> trzeba dodać smiley'a), żeby być rozpoznaną?

Dokładnie tak, po to są. To nie język mówiony i subtelności nie słychać.
Szczególnie gdy w reszcie wątku zachowujesz się tak serio, jakbyś pojęcie
"ironia" znał tylko ze słownika.
NOSPANC, po prostu czasem wyluzuj, nie każdy musi mysleć tak jak Ty i nie
zawsze, nawet jak się ma rację, należy do niej przekonywać innych na siłę.
Przem