Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: Tomasz Wójtowicz <SPAMMERS_GO_AWAY_at_SPAMMERS.COM>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 22:31:43 MET DST

> SAMOGŁOSCE! Znaków niemych w języku polskim nie ma.

Oczywiście, że są. A konkretnie jeden - nieme c stojące przed h.

Np. słowo chuj wymawia się jak huj a nie jak c-huj.

Kiedyś, kiedy istniało rozróżnienie fonetyczne między h a ch, to wówczas
ch było dwuznakiem. Ale odkąd każde h i ch wymawiamy tak samo, to możemy
powiedzieć, że c jest znakiem niemym.