Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 10:04:17 MET DST

Uzytkownik "gomader" <gomaderdeleteit.nospam@gmail.com> napisal w
wiadomosci news:isa2r4$r9v$1@news.vectranet.pl...

> wkradla sie pomylka - posiadam Intel HD Audio
> http://www.intel.com/design/chipsets/hdaudio.htm
> lspci:
> Audio device: Intel Corporation 82801H (ICH8 Family) HD Audio
> Controller i szukam czegos na USB o podobnej lub lepszej jakosci

A jak z ta jakoscia, bo IMO:

-karta to zwykly DAC, niby nie powinno byc roznic, ale odkad
wymyslono "1 bit" to juz nie jestem taki pewny,

-teraz karty obsluguje mixer programowy MS, i robi to na
czestotliwosci .. u siebie na jakims starociu widze 96ksps.
  Ile w tym zaslugi karty i jej drivera, a ile MS to juz nie wiem -
ale rozsadne jest zeby mixer pracowal na najwyszej czestotliwosci,

-gdzies po drodze ten mikser musi robic resampling - i tu mozna
wiele stracic, szczegolnie jak zrodlo ma 44.1ksps.
A usb moze dorzucic swoje.

Summa summarum - to nie musi byc wina karty.

I sie ne bardzo potrafie doczytac czy powyzszy intel to rozwiazuje.

J.