Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 18:48:12 MET DST

Użytkownik "Artur(m)" napisał:

> Pokazałeś "klasę" i wierz mi że na 1000 czytających 950 osób
> tak właśnie pomyśli o Tobie, nie o adwersarzu.

Jeszcze lepszy argument - "jedzcie gówno - 100 000 000 much nie może się
mylić".

> pod wpływem jakiegoś impulsu wydało Ci się, że ktoś Ciebie obraża,

"Pitolisz", "nie jesteś jak widac ekspertem w tych sprawach."

A to co jest? Nie pisałem, że mnie ktoś obraża, a że jest typowym burakiem.
Takim, który stosuje argumentację ad personam. I niekoniecznie, aby kogoś
obrazić. Stosuje ją dlatego bo nie ma innej i nie zdaje sobie sprawy, że
może kogoś dotknąć ponieważ jest prymitywnym burakiem. I to tyle. A ja mu to
pokazuję.

Remek